Im Tired...

Hello stalkers...da lame aku ta updatekan...
da berabuk daaa....huuu...
aku da jarang duduk depan pc...
aku da malas daa...aku pon tataw kenaper...
emosi aku  terganggu...banyak bende aku na kene fikir...
macam aku nie da kawen pula kan...chooo...
ta der paper yang berlaku dalam hidup aku...
hidup aku kosong...kosong belake...
aku teringat zaman aku duduk kat negeri sembilan...
best sangat time 2...umo aku 4 taon...rumah aku dekat2 dengan bandar...
so...setiap petang papa bawak aku pergi bandar...nak tahu buat aper???
beli mainan laaa...mase 2 aku kecik lagy...
mainan kat rumah time 2 da berbakol2...sampai bagy2 orang da...
tamak seyh aku time 2....kesian papa...mesti time 2 banyak keluar dwet...
yelah...mainan maner ader singet due inget...paling mura pon lime inget kottt...
aku aper tawu time 2...ta fikir pon semue 2...lagi satu time aku kecik2 dulu aku suke
naek lori dengan bajak...hahah...memang suke ah...
Saya Suka Awak <3 :(

1 comment:

fat roger ❤ said...

saya suka awak juga
AWW, sweet :D