Wonderland ...

Hello readers...how are you???
heee...hope sihat laaa yerrr...
sorry sorry and sorry...
sebab da jarang update blog...huuu...
aku da busy sekarang nie...
maklumla kaka and abang aku balek malaysie...
soo...sering menghabiskan mase bersame...teeettt...
kauorang ta mara kan...dah3...aku na story something nie...
pagi tady aku satu family pergi malacca...
pergi mandi dekat wonderland...heee...
hati gembire riang...da lame ta mandi kat tempat2 macam nie...
pukul10 terus gerak pergi saner...
straight to the place...sebab da ta saba daaa...
sampai2 jerp..macam biase laa....gambar sini gambar saner...
masok then pakai pass kat tangan...
mule2 maen yang aer jerp...basah2 kan badan buat syarat...
then pergi maen yang tinggi 2...aper tah name dea...
yang penting semue gelongsor kiteorang maen...
aku na type post nie pon da penat...mate da merah...
ok la readers...sory post aku ta pernah best...
selamat pagi...teeetttt...

2 comments:

anynamous said...

HAPPY FAMILY :) fantastic

Meer's said...

yawww...tengs samurai :D