Just Wait And See ...

Hey semue..sihat???harap2 sihat la yerp...
da lamer seyh aku ta update...da berabok daa...
sorry laaa...aku busy giler seyh sekarang...huuu...
ahad nie kaka aku da balek arab...hayyy...
setahun lagi baru jumpe kan...
entah umo aku panjang ke ta...insyallah...
kau kau dan kau...aku sayang kau laaa...
kau jangan ingat aku deam aku aku ta text kau aku ta sayang kau...
aku sayang kau tawu...entah laaa...
aku da susa laaa na percaye kat perempuan...aish...
aper seyh...aku sendiri pon tak paham dengan hidup aku...
awak...saye sayang awak...tapi saye...
entah laa awak...saye tengok awak bahagie jerp...
awak bole senyum awak bole ketawe awak bole gembire...
mungkin lepas saye ta der awak oke jerp...
so...saye buat keputusan untuk pergi dary hidup awak...
nanty lame2 perasaan sayang awak kat saye akan hilang...
saye suke uji perempuan macam 2...suke giler...heee...
nak tengok betape sayangnye awak kat saye...
tapy...entah...hanye awak dan dea yang kat atas yang tawu kan...
kalau ader jodoh kite jumpe lagy k...
kalau ta der na wat macam maner kan...
bole ta saye nak sayang awak dary jauh???
bole tak???bole tak???mesti bole kan...
saye tawu...hurm...sebelum semuenye terlambat baek saye...huuu...
saye akan selalu ader kat sini tengok awak...promise...
awak...halalkan makan minum saye...
assalamualaikum sayang...

No comments: