Exam Day ...

Aishiteru...hahah...sungguh ta memasal...
kat sekola aku exam hari nie...math,add math&sejarah...
da la ta study aper2...pemalas kan???
heee...ta der laaa...ader study sikit...
tak banyak pon...sebab ader kaka aku kat ruma...
asyik lepak+bebual jer...ader jer bende nak di bahan...
kami memang rapat...sejak dari kecil...
kalau aku susa kaka aku mesti tolong kalau kaka aku susa aku akan tolong...
huuu...tapi sekarang aku hanye mampu tolong beri pendapat...
ader la sebabnyer yang tersendirikan... (:
time exam add math memang aku macam aper daa...
kiri kanan depan belakang...aper bole buat...
itu sajer yang mampu...tapy time math+sejarah...
dengan tenang aku menjawab...ceh...
macam "A+" jer kan...ta per...sekurang2nye aku mencube...
baek mencube dary tak kan...
hari nie dekat sekola aku memang tak banyak cakap...
kadang2 sajer aku bising...tapi selalunyer aku akan menyepikan diri...
tapi hari nie aku lagi sepi tanpe kate...
aku pon tidak tahu kenape...mungkin banyak bende aku fikir...
aish...macam da kawen pula kan...ntah laaa...
heee...aper ah aku nie...pelik2 jerp... :)


p/s terime kasih yaa christ,hong wee,bulat&mayong...
     sebab bagi aku copy paste...
     sayang kau orang... :D


No comments: