Miss You Sister ...

Wohoo...aku rindu giler kat kaka aku...
semalam selepas ambil  kaka aku kat airport kami pergi makan pizza hut...
kiteorg order banyak giler...memang ta abis laaa...hahah...
tamak betol kiteorg kan....tapy bukan selalu dapat makan bersame...
setaon sekaly...sebab abang aku kat scotland kaka aku kat arab...
heee....aku sekeluarge berase sangat bahagie apabila dapat berkumpul bersame lagi...
setelah sekian lama tidak berkumpul...
sangat penat wooo...walaupon penat aku happy...
teramat2 la happy...aku lupekan semue masalah yang aku ader...
aku da ta pikir pasal saper2...
hanye aku dan hidup aku...hahah...
tepat pukul 9 aku sampai rumah...
tuka2 baju n sekeluarge duduk di ruang tamu...
kecuali aku dan abang aku sebab memunggah kotak2 yang besar...
barang2 2 kaka aku bawak dari arab saudi...
banyak giler meyh...hoho...aku ta saba na ambil perfume baru aku...
aku ader amek tasbih.choc.keychain&air zam2...macam baru balek haji pula kan...
heeee....terime kasih kaka...sayang kaka sangat2...
aper yang mir mintak semue kaka belikan...
nanti mir da kerje mir balas balek tow...
mir tak akan lupe kaka sampai mati... <3




No comments: