Bosan Superbbb ...

Hey2 stalkers... >,<
aper itu bosan???tahu tak aper???
hahah...setiap manusie pasti akan bosan...
tak kire laaa baru hidop ker da lame hidop...
sungguh ta memasal... (:
hari nie kat sekola aku macam biase laaa...
mood biase2...akhir2 nie aku lebih kerap bersendirian...
heee...aku pon ta tahu kenape...
mungkin aku perlukan ketenangan...maybe laaa...
hari nie exam bio dengan sivik...
sebelum rehat 2 semue buda fom5 kene masok dewan sebab na daftar SPM...
hahah...first time isik borang 2...
agak gegel laa...sebab fikir2 SPM da dekat tapy ta seda2...
huuu...somebody please help me...
make me wake up before its to late...
aku tengok ramai buda da seda...tinggal aku jer nie...
selalu merayap...ta kire mase...da macam aper daaa...
aish...lepas nie aku kene berubah...lepas SPM na masok U lagy...
aku bukan orang kaye na masok U swasta...
so...kene la belaja betol2...hurm...
lepas rehat teros paper biology...dapat2 kertas jer aku mula tersenyum...
nie la akibatnyer bace buku tapi ta fokus...
aku belek2 paper 2 last2 ader la jgak soalan yang bole aku jawab...
yang kosong2 aku maen tembak jerp...
lagi bagos dari kosong kan...heee... (:
then paper sivik...memang kacang ahh...macam malas na jawab pon ader...
kul 1.05 aku teros balek rumah...perot memang lapar giler..
sebab ta makan pon kat sekola...aku tuka baju on PC then carik choc...
hahah...lapar tawu lapar ta???aper2 pon aku makan jerp...
petang aku tertido kejap time tengok story kat 8tv...
ngantok giler sebab aku tidor ta lena angkare nyamukman... :)
nyamukman iakah sejenis nyamuk yang susa na mati...
da kene spray pon maseh gah berterbangan di bilik aku...
akhirnyer aku amek selimut aku selubung badan aku...
da la panas lagy maw selubung...memang ta lene ahh...
aper bole buat...dary badan bintik2 baek aku selubung...
heee...tapi hari nie memang amat bosan...
bye2 stalkers...


p/s aku benci nyamuk sampai mati... :)
     selalu kacaw aku na tido...

No comments: