Terime Kasih Sayang @@

Huh...malasnye nak sekolah esok...
dari pagi sampai sekarang asyik memikirkan pasal sekolah...
HSM...itu la tempat aku SPM...
dedo weyh...sumpah aku tak tipu...
harap2 la result gempak...yeah...
aish...ader ker cter psal sekolah plak...
itu esok pnyer story laa...grrrr...

hey2...hari nie kan...
aku happy sangat...hahah...
jap2..story dary pagy ahh...
as usual la kan...holiday...
TANJUNG la tempat aku lepaking...
actually...na jumpe dea...
tapy dea terlalulalulalula penat...
huuu...kesian same dea...
hahah...tapy mule2 aku merajok same dea...
gedik... =="
hanye dengan dea yang bername _______ <333

sayang2...esok pergi sekolah hati2 yup...
jangan nakal2...nanti saya merajok... =P
kte pergi sekolah pakai bag yg same design...
hanye warne saje laen...
ceh...sehati sejiwe la nie...lalala~
adidas > bag aku... (meer)
adidas > bag dea... (faten)
nie jer yg beze...laen sume same...
hahah...nie bukan beli saeng...
aku beli dulu pas 2 dea bely..
balek2 rumah...aku tengok bag aku dengan dea macam same...
wahh...memang same ar...ader jodoh nie..cehhh... <333
kelaka kan???secare tak sengaje ok...


petang teman dea pergi kmall...shopping buat kali yang terakhir...
hahah...dea amek aku sambil membawe bag present yang sangat bigger...
agak terkejot aku time tu...sayang terime kasih...
tapi aku belom sempat meneroke aper yang ader di dalam... ^^
letak di dalam bilik and keluar semule...
sampai saje di kmall...
hahah...naek tingkat due jer...
OMG...segan seyh...orang2 melihat kami seperti kami nie 
PENJENAYAH ...hahah...buat bodo jelarkan sayang...
pergi ke sebuah kedai dan membeli something ________
hahah..maner bole tahu... <333
semase nak bayar kat auntie tu...
auntie tu sempat cakap kat aku...


auntie baik > ehhh...rupe macam akim laaa...
meer > hah???? *hanye mampu tersenyum...
auntie baik > kembo dea ker nie???
meer > *diam sajaaa....sebab malu...lalu beredar...


hahah...sayang...lawak laaa...
semalam orang laen hari nie laen......
whoa...harap2 la aku jadik macam akim...
angan2 saja...tapi angan2 la yang akan jadik kenyataan kelak..
amin~lepas balek kmall jalan2 taman sebentar...
ketawe riang bersame2...
memang happy ahhh...
time tengah duduk2 tepy sungai...
seorang texy masok ke dalam inbox aku...
mama aku yang text...
"meer...abit pergi keluar rumah..."
wah...masalah besar...tapi mama aku ckap nanti mama ambek...
terime kasih mama... <333


selepas itu kami pon pulang ke rumah...
sebab hari hampir maghrib...
huu....hari yang cerie..
whoa whoa cerie... ^^
astro chanell 611...
sungguh ta memasal...
sampai rumah cepat2 lari masok bilik...
hahah....tak saba2 nak tengok itu present...
ader due kping pic dea yang sangat2 laaa ______
ader gak barang2 lain...
itu private laaa...heeee...
thanks kasih sayang...


P/S hey sayang...terime kasih...
      saya sayang awak...
      awak pon sayang sayakan...
      I HEART YOU DARL... <333


ASSALAMUALAIKUM GULA HATI
 MEER MUKTAZZAH JAMIL  

No comments: