1/1/11 first day of 2011

hey2...
6.32 p.m. da due bulan da aku couple dengan dea...
tapi macam baru semalam aku kenal dengan dea...
aish...cepat betol mase berlalu...
dalam due bulan nie macam2 perasaan aku da rase..
huuu...actually aku happy bile ade dkat dengan dea...
ceh...ape2 laaa...
aku tak tido pon semalam...
maen guitar hero...tak power mane pon...
nak reply text tak bole sbb phone stuck...
OMG...mesti dea ingat aku da tdow...
ta per ahh...esok bole explain kat dea...


try punye try...akhirnye phone yg tidak sihat itu menjadi sihat semula...
hahah...aku bagi dea makan ubat meyh...
ubat ape itu tak perlu tanya...heee...
*lalalalala...elmo song...shut up fuck up...
itu bunyi keluar dari phone aku yang cikai itu...
seorang text tibe dari dea...
"syg da tdo ker???" =="
waaa...tepat sekaly jangkaan aku...
dea mesty ingat aku da tido..
dengan pantas seperti "abit" aku mereply itu text...
weee.."hah???maner ader seyh...nset stuck laa"
hahah...superb ahh...dea suda tido...
boooooo...PIZZA HUT...
saya tunggu pizza saya...wekkkk...


tibe2 dea text dan berkate maw pergi kmall sama teman2 dea...
grrrr,,,,rayap2...
time tu aku sedang bergurau senda same abit...
hahah...aku mulai bosan...
tibe2..text dari cking pule hadir...
"apex...wetex jum"
otak aku teros teringat sama gula kapas aku...
"sayang...cking ajak g wetex..."
dea mmg ok jer...yelaa...
jumpe saje pengubat rindu...ceh...
jiwang suda...tak mengape...
jam sudah melihatkan pukul 2.00 p.m.


dea kol... <3 < 3 <3
faten > sayang...cepat laa...panas nie...
meer > jap2...nak keluar la nie...
yeah...semasa di dalam perjalanan...
jalan agak sesak...pening kepale otak aku...
pergi beli stokin sebentar di Al-Ikhsan...
teros menuju ke wetex...sampi saje kat wetex...
pergi ke mCd...cking and the geng menunggu aku di sane...
huaaa...hanye berdiri...time diri tu...
salah sorng mmbe cking mngtekn bahawe muke aku macam...
lalala...lupekan...aku da ilang ingatan...

As usual laaa...kalu pergi wetex mesti singgah "MY-BoX"
maw lepas tension...ceh...
dalam bilik tu sempat maen jerit2 dgan dea...

lepas tu pergi ke tempat ya wajib pergi semasa hang out...
CooL blog...kali nie aku memutuskan untok mengOrder
"yoghurt kiwi"...yawww...sedap seyh...
sebelom tu aku jadik photographer untok
"emy.cking,nana,faten"...
itu cool blog kongsi sajaa sama dea...sehati sejiwe... <3
tapi tetap kenyang meyh...

pergi pusing2 satu wetex...
penat kaki menapak...hahah...
dalam hati sudaa memikirkan cornetto royal...
dea berkate...
sayang...come back home jom...
okayh dear...lalu mengucapkan selamat tinggal pade nana...
gula hati syukri abd samad...ceh...
kami pon pulang ke rumah...
cking dan emy juge tbe dgan mmbawe cornetto royal...
actually...tadi kat wetex...aku da kirim cking cornetto...
sampai sajaa di ruma...dea maw bertemu same abit..
aku menyeru name binatang peliharaan aku...
abit...abit...hahah...
dea kluarkan kepale dea dary celah2 kerusi...
grrr...na men nyorok2 pulaa...
aku mengmbil itu cornetto lalu 
aku datang dekat dengan budak gendut...dan berkate...

meer > sayang...i love you...
            nah amek nie...makan ahh...
            maafkan owg law ader wat sayang saket aty...

faten > hurm..tengs sayang...
            i love you to...okok...
            teros makan itu cornetto dangan comot...
           
dea pon pulang ke rumah sambil makan cornetto...
hati hati yaa sayang...


CREDIT to Faten Mohd Aris...
awak2...awak sangat sweet time makan cornetto tu...
awak perasan tak saya diam jer time awak makan itu cornetto...
saya terpegun tengok awak...
saya sayang awak sangat2...
kalau saya panjang umo next year kite macam tu lagi yup...
kalau tak panjang awak jage diry elok2 yup...
saya akan jage awak dary atas...
janji...i love you gendut... <3 <3 <3...

LOVE until HEAVEN   <333


                                                                                                                                    your soulmate <3
                                                                                                                                meer muktazzah jamil

1 comment:

fat roger ❤ said...

HAHA . sorry . cannot stop it without anything .
tengs darl , i <3 you .
damn it . nice try .
da pandai sehh (;
lebiu <3333333333333333333333