** Sekolah Gila **

Haiyaaaaa....
hari nie hari first sekola...
sangat2 laa malas...
yeah3...mood belom di tukar lagi...
masih dalam mood "holiday"
hahah...tapi hari nie hari yang teramat laa malang buat aku...
mahu tahu kenape??? :(


storynya dimulakan...
pukul 6.45a.m aku da bergerak menuju ke sekolah...
bersame dengan petak dan jijul...
ride moto mang slow gilak laa...
40km/h sajer ok???ader laa sebab2nyer...
sebab2 >>>
1 = hati tidak tenang...
2 = menunggu text dary dea...
3 = kesejukan...
4 = memikirkan tentang dea...
5 = takut akan SPM...


sampai jer kat sekolah...
macam biase laaa...salam dengan mem2...
mule2kan...mahu stay kat satu tempat nie ______
oleh kerane dihasut jin mane ntah aku pon follow mem ke dewan...
sebab yakin la kononyer...rambot pendek+seluar besar...
masok dengan penoh keyakinan+gempak...
hahah...sebab baru kaly yang kedue memasuki dewan sekolah HSM...
duduk+bising2 jap...well....da lame ta jumper...
lepas nyanyikan lagu jer aku duduk...
lepas tu cikgu saper ntah membebel kat depan...
time tengah denga rambot aku kene tarik dari belakang...
WTF???mati laa aku kali nie...
berator kat luo dewan reramai...
time too asal ntah tak dedo langsung...
CooL sajer...pas tulis name jer aku pon diri depan si **** nie...
acang jer dea tu....time nie bukan maen kerek lagy...
pergi masok kubu la weyh...
lepas dea potong rambut aku jer aku berambos pergi masok dewan balek...


pegh...segan seyh...mem2 aku sume gelakakn aku...
ye ar...rambot da macam aper da...
burok seyh muke...
tak dapat aku bayangkan kalau si dea bertemu dangan aku...
huuu....masok kelas jer belajar seperty biase...
penat+mengantok+rindu dea...
sayang2...awak tengah wat per???
belaja punye belaja pukul 1.45 keluar kelas na balek...
lapar giler time tu...


start motor teros gerak balek rumah...
ingatkan nak jumpe dea jap tapy dea ta sihat pula...
ta per2...sayang rehat sajaa...
time bosan tu sempat terlelap kejap...
penat kot...bangun2 jer teros basoh motor aku...
kesian dea da tak berkilat... :)
membe2 aku datang rumah and then lepak depan rumah aku...
oleh itu aku istyharkan hari nie laa hari yang paling bosan dalam hidup aku...
hahah...tu jela yang aku nak citer...






Faten Mohd Aris <333


sayang...sorry tadi marah sayang...
emo sikit...tak sengaje...
hari nie mood ta ader laa...
sbb rambot da pendek...huu...
tapy aty nie tetap ingat sayang awawaw... :)






Budak Gendut !!!
denga sini baek2...
saye sayang awak twu...
<3333333333333333






MeeR <3 FateN







No comments: