I Love You ...

assalamualaikum dan selamat pagi...
da lame aku tak updatekan...soorry laaa...
tak sempat laaa...lagy pon pc aku da mati...
nak betolkan malas pulak...aiyaaa...
lantak kau laaa pc...hahah...
hey2...whats up???mesti aku banyak miss story kauorang kan???
ta per ta per...nanti aku bace semue...i'll try my best...
facebook aku pon aku da deactive...da cukup bosan da...
please dont ask why???no answer for that question...
spm tinggal berape hari jer lagy...seramnyer...
aku da la banyak tertinggal...banyak na kener study...
huuu...btw...aku tak saba na raye tapy takot spm maken menjelang...
hahah...aku banyak story na story kat kau blog tapy aku ta der mase...
hari ahad 15082011 aku pergi ambek abang aku dekat airport...
dea da abes belaja da...untunglaaa kau da bole keje...
sumpah aku ta saba na abes belaja...kiteorang buke dekat tesco nilai...
makan nasi ayam panggang...sedapp la seyh...maybe sebab lapa...
sabo jelah..lepas buke teros balek rumah...tak saba na dapat gift dary abang aku...
terlalu banyak...yang penting aku dapat one set topmen one set levi's...
hahah...na upload pic tapy malas...oke laaa semue...
assalamualaikum dan selamat berpuase...


p/s thanks abang naen belikan mir jam levi's,jeans levi's,purse levi's and etc...

1 comment:

eddie said...

gud luck utk SPM nnty ! :)