~Hello_o Stalkers~

Hey Hey Hey...
are you there???
entry kaly nie aku na story pasal pets...
heee...jeles tengok membe2 ader rabbit,hamster,kucing dan cicak...
semue comel2 dan linca2 meyh...
dulu aku ader seorang arnab bergelar "abbit"
bulu dea sangat lebat meyh...
bulu dea wane puteh...sangat pandai wooo...
tapi sayang sekaly suda disheekerp orang...
sheekerp 2 kene curik laa...
maybe kerane bulu dea yang lebat dan aksi2 yang di tunjukkan
oleh abbit sangat amazing...hahah...
pade satu hari aku bangun aku tengok2 jer abbit da hilang...
mungkin ader mahluk allah yang jeles membuat keputusan tanpe segan silu untuk sheekerp
abbit...huh...penat aku tanye orang sekeliling ader nampak ta abbit aku...
semue tidak nampak...herh...sepatotnye abbit tahu balek rumah sendiry...
nie aku tunggu ta balek2...mesti dea da kene kurung...
kesian abbit...mungkin dah takdir dea kan...
kite sebagai mahluk allah kene la redha...mungkin ader hikmah di sebalek kejadian...
aku harap dea sihat dan semakin gemok...
mesti bertamba comel yaa...aja aja fighting abbit...
i'll miss you  <333


p/s kepade sesiape yang ader pets...jagelah dea sebaek mungkin...
     jangan jadik macam aku...cuai...hahah...

3 comments:

eddie said...

~careless kecian abbit =.="

fat roger ❤ said...

HAHA
padan muka
daulat lagi
too laa menipu
tana cakap sape bagi rabbit too
itulah akibatnye

Meer's said...

2 laa...kesian abbit...
biler mase seyh menipu???