~Hello_o Stalkers~

Errr...bosan owh bosan...sekarang aku da mulai bosan...kenape???
ader la sebab2nyer...hoho...takan aku nak start balek perangai lame aku...haish...aku dah nak spm...kener study betol2...kalau ta aper aku na bagy makan kat anak bini aku kan...
terlebey suda...actually entry kali nie aku na story pasal kaka aku...
name dea Puteri Adisti Jamil...umur rahsie...hahah...aku sayang giler kat dea...
dea keje kat arab saudi...jauhkan???da setaon lebey dea ta balek...
aku rindu sangat kat dea...walaupon dea selalu call aku...
huh...09/03/2011 nie dea balek...tapy ta lame sebulan sajaa...
aku akan selalu bersame dea...nanty aku na ponteng sekolah...
aku na teman dea kat rumah...heeee...jahatknknkn...aper seyh...
bukan selalu...kadang2 sajaa...nanty dea balek aku na ajak dea shopping... :)
da lamer seyh aku ta shopping dengan dea...hwee...nanty lepak maner2 mesti share macam2 story...aku dengan story aku dea dengan story dea...ta saba seyh...dalam family dea la yang sekepale dengan aku...dea la yang memahami aku...aper2 masalah aku mintak tolong dea...
aku ingat lagi last year...aku ponteng sekolah semate2 nak pergi ikot dea
pergi jumpe tunang dea kat melake...time 2 kiteorg kering giler...mampu isik minyak jer...
sebab...ader laa...private weyh...tunggu tunang dea belanje jerp...
sampai jerp kat rumah tunang dea kiteorg pergi maen makan kat tepy pantai...
sedap seyh nasi goreng ayam kat situ...dea letak drug kot...sampai sekarang aku terkenang2...
then..time tengah makan 2 aku ajak pergi berbowling kat melake...
show lerr...time sekola kat c2 memang ta der orang...kelaka...sunyi sepi...maen punye maen da pukul 1 lebey...maseh ta puas enjoy nie...nampak pule kbox...nyanyi 8 lagu jerp...sebab mase da time...hantar tunang dea pulang ke rumah then teros balek ke rumah...
hahah...balek2 rumah jer...mama aku tengok pelik...
sebab aku baru balek...hoho...naseb baek kaka aku caver aku...
memang superb la time 2...aku takan lupe sampai bile2...






p/s Kak Dis...Meer rindu Kak Dis... :(((
aku sayang kaka aku... <333

No comments: