Sunday Monday Tuesday ...

Hey2...selamat malam blog...
sorry aku lambat date dengan kau...aku agak busy la hari nie...
hari nie birthday kawan aku juge ex-gf aku...
ta paper seyh...mule2 pergi mcd makan2 jap...simple2 jerp...
heee...maaf laaa...dompet saye tinggal kupu2 sajaa...
then lepas makan pergi town2 wetex jap then pergi port biase laa...
tanjung...da la panas macam aper...tapi kiteorg duduk kat bawah pokok...
berbual2 kosong jerp...da lame ta jumpe kan awak...
haaish...ta lame pon keluar...dalam 3 jam jerp...mase ta mengizinkan laaa...
walaupon sekejap tapi kite dapat celebrate jugak kan kawan...
hope awak happy la yerrr...present pon ta seberape...maaf sekali lagi...
malam...uncle2 aku datang rumah sebab singgah baru balek wedding...
memang penoh rumah...ta per ta per...2 yang meriahkan...
aku pon lepak dengan cousin yang paling rapat dengan aku...
dyna dengan ajlaa....bebual2...bukak fb dyna then men kutok2 buda...
aper seyh...jahat tawu???dose...ceh...aku pon sekaki...
bosan owh bosan...pergi ruma dyna sebela ruma aku jerp...
tengok story buda kecik memasak...smart seyh...
age baru 8-12 taon tapi masak da macam chef aper daa...
memang salute ahhh...then aku pulang ke rumah...
woohooo...cerie...

No comments: