Shut Your Mouth !!!

Weyh kawan...kawan ker macam nie???
kutok2 aku dary belakang???
suke hati aku la na kawan ngan saper...
buda bawah aku ker buda atas aku ker...
semue lelaki la dok...bukan perempuan...
lagipun ta der kene mengene ngan kau laaa....
takan na kawan dengan buda same form jerp kat sekola...
campo2 la kan...baru best...baru ramai kawankan...
kite berkawan ta boleh memilih...
macam kau 2 baek sangat...
perangai pon macam buda kecik...
macam maner aku na sekepale dengan kau???
laen orang laen perangai laa...
bile aku lepak dengan buda bawah aku kau
kutok2..."meer...taon lepas kau PMR eah???"
aku hanye senyum dan berkate...
"kau abang2 aku nie buda2"...
ta ya na perli2 laaa...haish,...
aku berkawan dengan semue orang....
time kau senang kau luper aku...
time kau susa datang2 rumah carik aku...
da laaa....aku da penat la na kawan dengan orang macam kau nie...
macam kau laaa yang paling baek...
aku seda aku pon ta baek tapy aku try tok berkawan dengan semue hormat semue
ta kire la buda 2 bawah aku ker atas aku...
dea jage aty aku aku jage aty dea...
kau 2 ta ya na lebey2 laaa ok...
hidup nie ta lame...ta ya na begitu angkuh+sombong...
da laaa...lepas nie jangan harap aku na tolong kau lagy...
hidup aku aku punye pasal laa ok...
kau ta perlu na jage tepy kaen orang...
geram seyh aku ngan kawan aku sorang nie...
aku tetap ngaku kau kawan aku tawu ta???...
sebab aku seorang kawan yang baek...hahah...
tengs kat semue yang sudi berkawan ngan aku... (:

No comments: