Coolest Friday...

Today is happy friday...wooo...
pagi2 aku bangun mandi2 then kul 7.40 pergi sekola...
lambatkan???sebab hujan+bangun lambat...
pagi hari nie hujan laaa...sejuk...so aku amek sweater aku...
monster energy....sweater mura sajaa...aku bukan  orang kaye...
heee...aku drive moto 125zr aku pagi2 bute nie...bunyi bising...hahah...
orang2 tengok jerp...maw tawu kenape???
sebab semue trafic light aku maen redah jerp...
alaaa...bese ah kan hari hujan...kalau stop satu2 memang sampai sekola habis basah la aku...
aper salahnyer...sebelum aku redah aku tengok kiri kanan+bace bismillah dulu...
gegel ahhh...karang tibe2 treler kiss aku...da la banyak dose...
mati kucing aku karang kat situ...heee....sampai sekola aku parking moto
then tengok kiri kanan ader saper2 ta yang macam siel...
karang kene bebel...malas maw denga...
masok kelas aku dudok then cikgu panggil ajak aku pergi JB...
ader lawatan...lepas lawatan pergi jom heboh...
tapi aku ta ekot...malas ahh...baek duduk rumah...
buat penat jerp...sebab ta dapat sijil pon...
kalau dapat sijil aku ekot...sebab aku ta ramai sijil...
lepas rehat ader exam so aku ta pergi maner2 pon...
stay kat blok yang same...pelajar contoh la kononyer...
buat lawak pulak...heee...dapat paper physic jerp aku senyum riang...
bukan sebab aku ta bole jawab tapi sebab soalan senang...
aku jawab kejap jerp...tapi section B ader aku tinggal kosong...
aku lupe name binatang 2...time na hantar paper aku cepat2 bangon tanye
yee chong...dea duduk belakang aku...kalau tataw tanye dea jerp...
hahah...hari nie kat sekolah aku agak bising laa...
sebab esok cuty bermule...suke suke suke...
ahad nie kaka aku balek dary Thailand then aku na jalan same2...
bosan duduk rumah...da macam jeruk terperuk....
heee...lupe pulak...before that aku na ucapkan takziah kat orang2 jepon yang kene tsunami...
sabo jelah...ok laaa....tengs reader...aku ta pandai bercerite...kalau ta suke maaf la yerp...
assalamualaikum... (:

No comments: